BluePink BluePink
XHost
Gazduire site-uri web nelimitata ca spatiu si trafic lunar la doar 15 eur / an. Inregistrare domenii .ro .com .net .org .info .biz .com.ro .org.ro la preturi preferentiale. Pentru oferta detaliata accesati site-ul BluePink


GRADINITA

cu program normal nr.13

"Neghinita" SUCEAVA


------------------------------




ACTIVITATI DESFASURATE


IARNA
1 | 2 | 3 |

PRIMAVARA

4 | 5 | 6 | 7 |

VARA

8 | 9 |

TOAMNA






SCENARIU DE PROIECT

TEMA nr.1

"De vorba cu specialistul"



Descriere si imagini
  • Tipul de activitate – Informare.
  • Locul desfasurarii – sala de grupa.
  • Luna – noiembrie.
  • Cine participa – copii prescolari, educatoare, inginer horticol.
  • Material didactic – flori de camera, albume, enciclopedii, pliante.
  • Metode didactice:
    • explicatia;
    • conversatia;
    • problematizarea;
    • invatarea prin cooperare;
    • brainstorming-ul;
    • dezbaterea.
  • Modalitati de evaluare – concurs.


Responsabil:
Institutor: CIRCIU DOINA






DESFASURAREA ACTIVITATII


Obiectivele acestei actiuni au constat in stimularea dorintei copiilor de a afla informatii referitoare la derularea proiectului, adoptarea unei atitudini de dragoste si responsabilitate fata de flori si ingrijirea acestora, insusirea expresiei "Florile ne lumineaza viata", intelegerea necesitatii protejarii naturii in context european.

Calatoria in lumea florilor a fost realizabila si datorita intelegerii si amabilitatii inginerului horticol care, cu rabdare si pricepere, le-a transmis copiilor informatii utile referitoare la tot ce au ei de facut in desfasurarea proiectului (sa achizitioneze unelte si materiale necesare, sa pregateasca patul germinativ pentru insamantarea si plantarea florilor, sa le planteze, sa le urmareasca dezvoltarea, sa le ingrijeasca pentru ca ele sa nu se imbolnaveasca, sa le dea o utilitate), raspunzand si la toate intrebarile puse de cei mici.

Aceasta discutie prieteneasca s-a desfasurat dupa metoda
"stiuvreau sa stiu am invatat"




In timp ce li se raspundea copiilor la intrebari, am cautat sa asiguram intelegerea si insusirea noilor informatii de catre prescolari prin prezentarea unor situatii concrete (s-au folosit flori de cameră existente in gradinita, "sanatoasa").

Atentia si interesul cu care prescolarii au ascultat explicatiile inginerului horticol ne-a demonstrat ca "realizarea sensului" a fost indeplinita. Apoi, copiii au fost condusi in cabinetul ecologic unde acestia au rasfoit pliante, enciclopedii, albume puse la dispozitie de oaspetele nostru.

Au discutat, au comentat pe marginea lor impreuna cu cei mari.

S-au precizat unele aspecte referitoare la rolul florilor in viata oamenilor si la necesitatea protejarii naturii in context european.




Reflectia a fost realizata prin efectuarea de legaturi intre vechile si noile cunostinte, prin concursul
"Asa DA, asa NU!"




"Vizitam sera de flori"




  • Tipul de activitate – Informare.
  • Locul desfasurarii – Sera de flori.
  • Luna – noiembrie.
  • Cine participa – 40 de copii, 3 educatoare, inginer horticol.
  • Material didactic:
    • flori de sera;
    • albume;
    • enciclopedii;
    • pliante.
  • Metode didactice:
      explicatia;
    • conversatia;
    • problematizarea;
    • invatarea prin cooperare;
    • brainstorming-ul;
    • dezbaterea.
  • Modalitati de evaluare:
    • desen;
    • pictura "Flori in mii de culori".


Responsabil:
Institutor: CIRCIU DOINA






DESFASURAREA ACTIVITATII


Obiectivul principal al acestei actiuni a constat in stimularea dorintei copiilor de a cunoaste universul florilor.

Calatoria in lumea vie a plantelor a fost realizabila si datorita intelegerii si amabilitatii inginerului horticol care i-a condus pe copii pe aleile serei, raspunzand la toate intrebarile puse de cei mici.




Aceasta discutie prieteneasca s-a desfasurat dupa metoda "stiu – vreau sa stiu – am invatat".

Astfel ca, dupa ce copiii si-au prezentat toate cunostintele ce le aveau despre flori, tot ei au fost cei care au adresat intrebari referitoare la unele nelamuriri ce le aveau pe aceasta tema.

In timp ce li se raspundea copiilor la intrebari, am cautat sa asiguram intelegerea si insusirea noilor informatii de catre prescolari prin folosirea unor experimente si prin prezentarea unor situatii concrete.

Atentia si interesul cu care prescolarii au ascultat explicatiile inginerului horticol ne-a demonstrat ca "realizarea sensului" a fost indeplinita.

Apoi, copiii au fost condusi intr-un laborator unde acestia s-au impartit in 3 grupe, au rasfoit pliante, enciclopedii, albume puse la dispozitie de conducerea serei.

Au discutat, au comentat pe marginea lor impreuna cu educatoarele si cu inginerul horticol.

S-au precizat unele aspecte referitoare la rolul florilor in viata oamenilor si la necesitatea protejarii naturii in context european.

Reflectia a fost realizata prin efectuarea de legaturi intre vechile si noile cunostinte.

Copiii au oferit conducerii Serei cateva tablouri intitulate "Flori in mii de culori", pe care le-au realizat impreuna special pentru aceasta vizita.




Pentru realizarea tablourilor, copiii au decupat dupa contur, au tratat suprafetele cu diferite materiale (autocolant, plastilina, gris, pene), au colorat si au lipit imaginile.

Calatoria a luat sfarsit, nu inainte ca prescolarii sa propuna o noua vizita in lumea mirifica a plantelor.




SUS

JOS



SCENARIU DE PROIECT

TEMA nr.2

"Primii pasi in semanarea si plantarea florilor de camera"


  • Tipul de activitate - Exercitiu practic.
  • Locul desfasurarii - sala de grupa.
  • Luna – decembrie.
  • Discipline implicate:
    • Cunoasterea mediului.
    • Educatie pentru societate.
    • Activitate practic-gospodareasca.
  • Resurse umane - copii prescolari, educatoare, vanzatoare, inginer horticol.
  • Material didactic:
    • rasaduri flori de camera;
    • pamant de sera;
    • ghivece;
    • seminte, apa.
  • Metode didactice:
    • explicatia;
    • conversatia;
    • problematizarea;
    • invatarea prin cooperare;
    • brainstorming-ul;
    • exercitiul practic-aplicativ.


Responsabil:
Institutor: CIRCIU DOINA






DESFASURAREA ACTIVITATII


Obiectivele acestei actiuni au constat in stimularea dorintei copiilor de a achizitiona uneltele si materialele necesare plantarii florilor, de a pregati ei insisi patul germinativ si de a planta semintele sau rasadurile, adoptarea unei atitudini de dragoste si responsabilitate fata de flori si ingrijirea acestora.

Copiii, ajutati de parinti si educatoare, au cumparat uneltele necesare actiunii, semintele si rasadurile de flori de la un magazin de specialitate din cartier.
















Pregatirea patului germinativ, insamantarea si plantarea florilor s-au facut sub atenta indrumare a inginerului horticol care nu a lipsit de la actiune.

Si de aceasta data, inginera a raspuns tuturor intrebarilor puse de copii, dandu-le si sfaturi utile in ceea ce priveste procesul de plantare al florilor de camera.

Aceasta discutie prieteneasca s-a desfasurat dupa metoda "stiu – vreau sa stiu – am invatat".

In timp ce li se raspundea copiilor la intrebari, am cautat sa asiguram intelegerea si insusirea noilor informatii de catre prescolari.

Atentia si interesul cu care prescolarii au ascultat explicatiile inginerului horticol ne-a demonstrat ca "realizarea sensului" a fost indeplinita.

Cand treaba a fost dusa la bun sfarsit, copiii au "deschis" Jurnalul florilor, completandu-l cu cele mai frumoase lucrari ale lor pe aceasta tema.











SUS



SCENARIU DE PROIECT

TEMA nr.3

"Florile, fiinte vii"

  • Mijlocul de realizare - Experiment.
  • Grupa: mare
  • Locul desfasurarii - sala de grupa.
  • Timpul – o saptamana
  • Scop:
    • Stimularea interesului de a cunoaste prin intermediul investigarii directe a realitatii.


Responsabil:
Institutor: CIRCIU DOINA



SCENARIUL ACTIVITATII


Prezentarea unor plante ofilite;
solicitarea copiilor pentru gasi cateva cauze care au dus la schimbarea aspectului plantei.
Se desfasoara jocul “Completeaza propozitia" pentru precizarea factorilor de mediu care influenteaza cresterea si dezvoltarea plantelor.
Se propune copiilor ca pe parcursul catorva zile sa constate modificarile produse in aspectul plantei ce va fi supusa intentionat unor conditii de viata favorabile sau nefavorabile.
Se stabileste locul in care se va desfasura experimentul tinandu-se cont de faptul ca acesta se intinde pe o durata mai lunga de timp.
Se stabileste algoritmul observarii:

  • asigurarea conditiilor favorabile (apa, aer, caldura, lumina) pentru plantele etalon;
  • aplicarea zilnica a aceluiasi tratament plantei supuse investigatiei;
  • observarea zilnica a plantelor supuse, descoperirea schimbarilor survenite in aspectul acestora prin comparare cu planta etalon, discutarea in grup a constatarilor facute;
  • completarea - in pereche - a fisei de observatie a plantei,interpretarea inregistrarilor din fisa plantei.

Prin tragere la sorti se constituie grupurile.
Pentru fiecare grup se face instructajul in termeni accesibili.
Se discuta fisa de observatie a fiecarui grup.
Se precizeaza faptul ca activitatea se va desfasura zilnic in spatiul special amenajat dar numai in momentul in care participa tot grupul de investigatie.
Toate materialele se eticheteaza in prezenta copiilor.

    Fiecare grup isi ia in primire materialele necesare derularii experimentului.
  • Grupul 1 va uda zilnic planta cu foarte multa apa, netinandu-se cont de faptul ca frunzele ei sunt sensibile la apa (planta are caldura si lumina).
  • Grupul 2 va urmari modificarile care survin in aspectul plantei care nu va fi udata in ciuda faptului ca pamantul din ghiveci este uscat (planta are lumina si caldura).
  • Grupul 3 va urmari cum se comporta planta care beneficiaza de apa si caldura dar este tinuta intr-o cutie la intuneric.
  • Grupul 4 va urmari cum se comporta planta udata normal dar care nu are lumina si caldura pentru ca este tinuta in frigider.
  • Grupul 5 va uda zilnic planta cu apa si solutie de detergent (planta va sta la lumina si caldura).

Situatiile problema create si descoperite de copii pe parcursul experimentului vor fi rezolvate prin efort propriu pe baza achizitiilor cognitive ale copiilor si a intrebarilor adresate educatoarei.
Fiecare zi din cadrul experimentului se va incheia cu un indemn, parere, idee elaborata de copii.
Toate acestea vor fi inregistrate de educatoare pe o fisa.
In ultima zi a experimentului, fiecare grup implicat, prin reprezentanti, va prezenta inregistrarile “consemnate” in fisa de observatie si va raspunde intrebarilor adresate de copii in legatura cu comportamentul plantei observate in diferite conditii.
Datele interpretarilor vor sublinia influenta factorilor de mediu in procesul dezvoltarii plantelor (violetei africane).
Exprimarea descoperirilor va fi ghidata de intrebarile educatoarei.
Fiecare grup va fi stimulat ca printr-un scurt moment euritmic sa exprime cunostintele dobandite în urma experimentului.
Rezultatele investigatiilor vor fi notate in Cartea florilor dupa metoda: copiii dicteaza, educatoarea scrie.
Un scolar va cere prescolarilor implicati in activitate sa-si autoaprecieze gradul de implicare.
Copiii vor fi antrenati sa dea cateva sfaturi utile celor care doresc sa se bucure zilnic de coloritul violetelor africane, in legatura cu necesitatile acestor plante.
Educatoarea va aprecia modul in care copiii si-au asumat responsabilitati si felul in care au dus la indeplinire sarcinile care le-au revenit.
Va incuraja copiii care, din diferite motive, au abandonat activitatea.





SUS



SCENARIU DE PROIECT

TEMA nr.4

„De-a floraresele”

  • Grupa: mare pregatitoare
  • Categoria de activitate: "Jocuri si activitati alese"
  • Tema" "De-a floraresele"
  • Forma de realizare: joc de rol cu subiect din viata cotidiana
  • Scop:
    • verificarea si sistematizarea cunostintelor despre activitatea desfasurata in florarie si alte medii de comercializare a plantelor de ghiveci;
    • dezvoltarea competentelor de comunicare prin intermediul jocului.


Responsabil:
Institutor: CIRCIU DOINA



SCENARIUL ACTIVITATII


Se realizeaza prin intuirea modului in care este amenajata sala de grupa.
Vizionarea spatiului amenajat ii orienteaza pe copii in alegerea temei “De-a floraresele”.
Discutia de grup face posibila negocierea rolurilor si alegerea lor:

  • precizarea sarcinilor si regulilor jocului pe care trebuie sa le respecte copiii;
  • copiii interpreteaza rolurile intrand in actiune. In timpul jocului, educatoarea urmareste respectarea regulilor si a sarcinilor jocului, cooperarea intre partenerii de joc, modul de comportare, folosirea materialelor in efectuarea actiunilor specifice (ambalarea florilor, impachetarea produselor cumparate etc), aplicarea in situatii noi a experientei dobandite.

Se va stimula comunicarea, interrelationarea intre copii punandu-i pe acestia in situatia de a rezolva situatii neprevazute.
Se anunta incheierea programului de lucru al Florariei si al Supermarket-ului.
Educatoarea puncteza momentele principale ale jocului si antreneaza copiii in autoaprecierea modului in care s-au antrenat in joc.





SUS



SCENARIU DE PROIECT

TEMA nr.5

„O zi impreuna cu VIOLETA

  • Locul de desfasurare: sala de grupa
  • Categoria de activitate: "Activitate integrata de cunoastere a mediului"
  • Tema:"O zi impreuna cu Violeta"
  • Durata: o zi
  • Scop:
    • Verificarea si sistematizarea cunostintelor referitoare la crestera si ingrijirea plantelor de apartament - violete africane.


Responsabil:
Institutor: CIRCIU DOINA



STRATEGII DIDACTICE


  • metode si procedee: conversatia, exercitiul, explicatia, jocul didactic, problematizarea;
  • mijloace de invatamant: calculator, imagini, instrumente de scris, fisele de observatie, jetoane, minge de burete, hartie colorata, carton colorat, foarfece, lipici, snur, casetofon, reportofon, diplome de participare, ecusoane.




Captarea si orientarea atentiei se realizeaza in cadrul intalnirii cu Violeta.
Copiii vor fi informati ca pe parcursul zilei vor prezenta atat Violetei cat si invitatilor rezultatele muncii lor din timpul saptamanii in care au investigat lumea plina de culoare a violetelor.
Copiii care au experimentat influenta factorilor de mediu asupra dezvoltarii plantelor vor prezenta rezultatele investigatiilor. Copiii interesati vor adresa intrebari, iar cei care s-au implicat in “cercetare” vor incerca sa formuleze raspunsuri.
Violeta va afla ca pentru a se dezvolta normal plantele de camera au nevoie de apa nepoluata lumina suficienta, caldura si multa dragoste din partea celui care le ingrijeste.
Nici violetelor nu le place zgomotul, nu le place sa li se stropeasca frunzele cu apa.
La sectorul Arta, copiii vor selecta lucrarile practice si plastice, vor pune in rama lucrarile alese, vor aseza pe suportul destinat expozitiei lucrarile.





La sectorul Biblioteca, copiii vor scrie etichete pentru expozitie, vor scrie indemnuri ecologice prin copierea cuvintelor sau redarea independenta a acestora.
Vor fi asezate intr-un album fotografiile din timpul derularii proiectului. Copiii conduc apoi oaspetii spre expozitie. Ofera spre vizionare albumul cu fotografii, jurnalul grupei, raspund la intrebari.
Un reporter scolar intervieveaza copiii in legatura cu gradul de implicare in desfasurarea proiectului.
Se stimuleza coevaluarea si interevaluarea. Se ofera diplome, ecusoane.



SUS



SCENARIU DE PROIECT

TEMA nr.6

„Va daruim o floare”

  • Locul de desfasurare: sala de grupa
  • Tipul de activitate: "Activitate liber - crativa
  • Tema:"O zi impreuna cu Violeta"
  • Material didactic: coli de hartie, acuarele, creioane colorate, hartie creponata


Responsabil:
Institutor: CIRCIU DOINA



STRATEGII DIDACTICE


  • Metode: conversatia, exercitiul, explicatia.


DESFASURAREA ACTIVITATII




Captarea atentiei copiilor se face prin sosirea unui clown care e tare suparat.
El le spune copiilor ca a pierdut darurile ce le avea pregatite pentru Georgel si Irina, colegii lor din grupa mica ce isi serbeaza astazi aniversarea.
Se propune copiilor sa il ajute ei pe clown si sa realizeze impreuna daruri pentru colegii lor mai mici, sarbatoritii zilei.
Copiii propun sa realizeze tablouri cu flori, caci numai ele, florile, ne lumineaza viata.



Se intuieste materialul didactic diversificat pregatit din timp.
Pe subgrupe, copiii lucreaza ingrijit, cu atentie si cu placere tablouri originale si deosebit de frumoase.







La sfarsitul activitatii, lucrarile sunt asezate pe un suport si sunt duse de catre copii si de catre clown la grupa mica.

Acolo, se canta, se danseaza, se serveste tortul sarbatoritilor.




SUS



SCENARIU DE PROIECT

TEMA nr.7

„Ne jucam cu florile”


22 aprilie -Ziua Pamantului, iubiti si voi florile! - actiune de comercializare a plantelor ornamentale care nu s-au folosit la amenajarea spatiilor.
  • Grupa: mare pregatitoare
  • Categoria de activitate: Stiinta
  • Locul de desfasurare: sala de grupa
  • Forma de realizare: jocuri exercitiu
  • Tipul de activitate: sistematizare
  • Scopul activitatii:sistematizarea cunostintelor privind insusirea conceptului de numar natura in limitele 1-10


Responsabil:
Institutor: CIRCIU DOINA



STRATEGII DIDACTICE


  • metode si procedee: exercitiul, explicatia, conversatia, problematizarea, munca independenta;
  • mijloace de invatamant: puzzle, calculator, imprimanta, foi, flori, mici ghiveche etichetate cu cifre, carti, imagini cu flori, cifre, instrumente de scris, pasta de lipit, joc de constructii cu cifre, tabla cu cifre magnetice.


SCENARIUL ACTIVITATII




Captarea si orientarea atentiei se realizeaza prin prezentarea unei fetite – florareasa care, din cauza oboselii,nu reuseste sa-si pregateasca floraria pentru ziua urmatoare de lucru.
Intuirea materialelor de la sectoarele: Stiinta, Constructii si Biblioteca.
Copiii vor fi anuntati ca o vor ajuta pe mica florareasa sa numere florile pentru a face inventarul, sa aseze ghivecele pe rafturi, sa realizeze o Carte a florilor si sa rezolve problemele matematice.
Se constituie trei grupuri de copii, prin reconstituirea a trei puzzle-uri din piesele distribuite.
Fiecare grup identifica locul unde isi desfasoara activitatea comparand propriul puzzle cu cel expus langa sectorul de activitate.
Se prezinta sarcinile pentru fiecare grup. Fiecarui grup ii sunt distribuite câte doua palete: una rosie alta verde, cu mentiunea ca atunci cand au nevoie de sprijinul educatoarei se va ridica paleta rosie.



  • Grupul 1- la sectorul Biblioteca “Cartea florilor”:
    • doi copii vor desfasura in pereche, la calculator, secvente din jocul Fred (constituirea de grupe si perechi, raportarea cantitatii la numar – domeniu flori)- vor lista fisele lucrate;
    • un grup de copii identifica in imagini cate cel putin patru grupe de flori corespunzatoare cifrelor scrise pe fiecare pagina in vederea realizarii Cartii florilor.
  • Grupul II – la sectorul Stiinta “Facem buchete de flori”:
    • fiecare membru al grupului constituie buchete de flori. In functie de cifra scrisa pe funda, pe ambalaj sau vaza dupa diferite criterii: culoare, forma, numar de petale, forma frunzelor, etc; sesizeaza greseli în constituirrea buchetele deja ambalate.
  • Grupul III – la Constructii “Sera de flori”:
    • construiesc impreuna grupe de jucarii (floricele) dupa criterii alese de copii: culoare, marime;
    • consultadu-se intre ei, aseaza jucariile pe un suport construind sirul numeric;
    • se realizeaza “peretii serei” prin imbinarea pieselor cu cifre in ordine crescatoare.



Fiecarui grup i se cere sa aleaga un reprezentant care sa prezinte rezultatele obtinute in activitate.





“Cartea florilor”, la care se adauga fisele lucrate la calculator, “Sera de flori” si buchetele sunt oferite in dar micii florarese.
Copiii sunt rugati de fetita sa o ajute sa aranjeze pe rafturi buchetele si ghivecele de flori si faca inventarul la florarie
(rezolvare de probleme ilustrate, exercitii de adunare si scadere cu 1, 2 unitati).
Exercitiile scrise pe foi sau tablite.
Copiii sunt invitati sa-si autoevalueze activitatea, incurajandu-se si interevaluarea. Sunt apreciati prin stimulente de catre educatoare.
Mica florareasa multumeste pentru ajutor.



SUS



PROIECT DIDACTIC

TEMA nr.8

  • Tema: "Amenajam spatiul din fata gradinitei".
  • Grupa: mare pregatitoare
  • Categoria de activitate: Activitate gospodareasca
  • Locul de desfasurare: spatiul din fata gradinitei
  • Cine participa : 40 de copii, 2 educatoare.
  • sapa , grebla , galetusa cu apa
  • Scop:verificarea si sistematizarea cunostintelor despre activitatea de plantare a pomilor si florilor; dezvoltarea competentelor de comunicare, de intrajutorare.


Responsabil:
Institutoare: CIRCIU DOINA si Institutoare: LUNGU GETA



STRATEGII DIDACTICE


  • metode didactice: conversatia, explicatia, demonstratia, exercitiul practic;
  • modalitati de evaluare: desen, scriere in "Jurnalul grupei".


DESFASURAREA ACTIVITATII




Obiectivele acestei actiuni au constat in stimularea dorintei copiilor de a achizitiona uneltele si materialele necesare plantarii pinilor, de a-i planta ei insisi, adoptarea unei atitudini de dragoste si responsabilitate fata de plante si ingrijirea acestora. Activitatea demareaza printr-o discutie cu prescolarii referitoare la etapele care trebuie parcurse in plantarea unor copacei de gradina.

Motivul - "Neghinita" doreste ca si spatiul din jurul gradinitei sa fie la fel de frumos ca si sala de grupa. Dupa ce copiii si-au reamintit ce au de facut, doi reprezentanti ai parintilor le aduc uneltele necesare si se trece la actiunea propriu-zisa. Li se sugereaza copiilor sa lucreze pe grupuri cu sarcini bine stabilite, sa se ajute unii pe altii, sa respecte regulile de protectia muncii. Ori de cate ori copiii intampina greutati, sunt ajutati de parinti sau de catre educatoare.

Cantecul si voia buna ii insotesc pe copiii pe toata perioada lucrului. Cand treaba este terminata, copiii se reintorc in sala de grupa, unde deseneaza cum va arata mica lor gradinita la intoarcerea din vacanta.


Scriu apoi in jurnalui grupei dupa metoda "Copiii dicteaza, educatoarea scrie".






--------------------------------------------





SUS



PROIECT DIDACTIC

TEMA nr.9

  • Tema: "Iubiti si voi natura!"
  • Grupa: mare pregatitoare
  • Categoria de activitate: Activitate extracurriculara
  • Locul de desfasurare: la padure
  • Cine participa : 40 de copii, 2 educatoare.
  • Scop:
    reprezentarea prin desen, pictura a frumusetilor naturii inconjuratoare;
    dezvoltaarea simtului estetic si a gustului pentru frumos.


Responsabil:
Institutoare: CIRCIU DOINA si Institutoare: LUNGU GETA



STRATEGII DIDACTICE


  • metode didactice: conversatia, explicatia, exercitiul practic;
  • modalitati de evaluare: jocuri de miscare, expozitie.


DESFASURAREA ACTIVITATII



Obiectivele acestei actiuni au constat in stimularea dorintei copiilor de a-si exprima prin desen sau pictura sentimentele lor fata de natura inconjuratoare, adoptarea unei atitudini de dragoste si responsabilitate fata de tot ce-i inconjoara.

Activitatea se desfasoara in cadru natural, in mijlocul padurii.

Li se sugereaza copiilor sa reproduca prin culoare tot ceea ce simt ei fata de frumusetile naturale care-i inconjoara. Cantecul si voia buna ii insotesc pe copiii pe toata perioada lucrului. La terminarea lucrului, copiii joaca jocuri de miscare invatate in gradinita.

La intoarcerea in gradinita, copiii organizeaza o frumoasa expozitie cu lucrarile realizate in drumetie. Expozitia este vizitata apoi de colegii din gradinita si de parinti.


--------------------------------------------






SUS




Spre pagina principala