![]() |
Pe HaiSaRadem.ro vei gasi bancuri, glume, imagini, video, fun, bancuri online, bancuri tari, imagini haioase, videoclipuri haioase, distractie online. Nu ne crede pe cuvant, intra pe HaiSaRadem.ro ca sa te convingi. |
GRADINITA![]() |
![]() |
---|
![]() |
---|
ACTIVITATI DESFASURATE IN ANOTIMPUL IARNA |
![]() |
![]() | |
---|---|
In luna decembrie am organizat activitatea "Povestea bradului", poveste creata de copii dupa un sir de ilustratii. Copiii au fost familiarizati cu copacii care fac parte din familia coniferelor. Pentru aceasta am utilizat imagini si am observat bradul din curtea gradinitei. Dupa ce am sensibilizat copiii cu privire la importanta plantarii de pomi, la rolul plantelor in mentinerea vietii pe Pamant, am incercat sa inventam povesti in care protagonist a fost Povestile create de copii au fost deosebit de interesante.
Le-am confectionat coronite cu braduti |
![]() | |
![]() Aceasta activitate am organizat-o in sala de grupa in care peste tot avem flori. Deoarece copiii sunt de grupa mijlocie, pana acum am facut doar incercari sporadice de ingrijire a lor, sarcina principala fiind a educatoarei si a ingrijitoarelor. Incepand cu acesta activitate am dorit sa schimb atitudinea copiilor fata de florile din sala, sa-i determin sa le acorde atentie si sa-si asume voluntar sarcina de a le ingriji. Pentru acesta am ales cateva dintre flori si le-am asezat de dimineata pe o masa la Centrul Stiinta. Alaturi am asezat o carte cu imagini ale unor plante (partile componente, anotimpul cand apar, cum pot fi plantate, etc), o stropitoare, Dupa ce iau masa obisnuim sa ne asezam pe perne si sa discutam diferite lucruri/intamplari pe care doresc sa le impartaseasca cu colegii de grupa. Intentionat am asezat pernele in apropiere de Centrul Stiinta stiind ca va fi macar un copil care ma va intreba ce am pregatit acolo, lucru care s-a si intamplat. In acel moment le-am cerut sa-mi spuna ei ce vad, la ce ne folosesc uneltele de pe masa, ce stiu despre flori, unde au vazut, daca le plac si de ce....etc. ![]() cartea. ![]() Am rasfoit-o impreuna, le-am raspuns intrebarilor, le-am explicat care este rolul fiecarei parti a plantei, cum si de ce planteaza oamenii flori. Pentru inceput am udat si rascolit pamantul catorva flori spunandu-le ca fara apa, aer si lumina plantele mor, dar ca mai au nevoie inca de un lucru foarte important: dragostea noastra. Am luat floarea pregatita pentru a o planta si am hotarat ca, fara a le neglija pe celelalte, acesta floare sa o numim "floarea grupei", Am plantat-o in ghiveci. Copiii au ales locul unde sa asezam ghiveciul. Pentru a nu-i da prea multa apa, am stabilit ca pe panoul unde sunt numele si fotografiile copiilor sa asezam pe rand, in cate o zi, un jeton cu o floare in dreptul copilului care are grija de ea in acea zi. Astfel, am reusit sa-i impac pentru ca erau atat de entuziasmati incat ar fi dorit ca toti sa se ocupe de floare in acelasi timp. Le-am explicat ca o pot vizita in fiecare zi fiecare dintre ei, ii pot vorbi, canta, pot rade cu ea, dar apa ii va da doar copilul responsabil cu acest lucru in ziua respectiva. |
![]() |
HARTA PROIECTULUI - Proiect tematic - | |
---|---|---|
| ![]() |
|
Vazand interesul lor, am initiat o serie de discutii libere ![]() Astfel a aparut ![]() ![]()
| ||
RANDUNICA![]() | ||
Definitie:Pasare calatoare cu coada despicata, cu pene albe pe burta si negre pe restul corpului. | ||
| ||
Iesirile in parc sau in oras le-am folosit de fiecare data pentru a mai constientiza populatia asupra modului in care comportamentele umane pot aduce prejudicii naturii. | ||
![]() |
![]() VREM SA INVATAM DE LA VOI CE INSEAMNA UN MEDIU ![]() | ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
---|
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
De cum au venit zilele insorite care vestesc venirea verii, parca tot mai multe resturi menajere Astfel ne-am hotarat sa demaram o activitate de colectare
Pentru aceasta am discutat cu parintii si mama lui Denis Pausan ne-a pus la dispozitie sacii menajeri si manusile pentru a desfasura activitatea fara riscul de a ne infecta cu microbii de pe mizerii. Copiii au fost foarte incantati si au muncit cu daruire cu atat mai mult cu cat majoritatea locuiesc in blocurile din zona. Am impartit fluturasi eco prin care i-am rugat pe adulti sa pastreze curatenia in oras si sa nu lase pe nimeni, nici copii nici adulti sa polueze natura. ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |