![]() XHost |
Oferim servicii de instalare, configurare si monitorizare servere linux (router, firewall, dns, web, email, baze de date, aplicatii, server de backup, domain controller, share de retea) de la 50 eur / instalare. Pentru detalii accesati site-ul BluePink. |
![]() | |
---|---|
SCOALA CU CLASELE I-VIIIGOSMANI NEAMT |
![]() |
PROIECT EDUCATIONAL"SA OCROTIM NATURA" |
---|
Prezentare | Program activitati | |
---|---|---|
![]() |
Ocrotirea naturii ![]() Pentru vizualizare dati click pe imagine |
![]() |
![]() | ||
---|---|---|
![]() |
![]() Invatatoare URSACHE VERGINIA Scoala cu clasele I - VIII Gosmani |
![]() |
Problema mediului inconjurator Astfel, educatia ecologica este un proces Scopul final al educatiei ecologice este acelasi in intreaga lume: de a forma o mentalitate sanatoasa vis-a-vis de calitatea mediului in care traim. Acest deziderat poate fi indeplinit cu succes daca acest tip de educatie este initiat inca din primii ani In invatamantul primar, pentru educatia ecologica Ca obiect de sine statator ecologia ![]() ![]() ![]() Expunerea pe holul scolii a unor materiale realizate in orele din cadrul ariei curriculare Tehnologii si in activitatile in afara clasei. Tragem un semnal de alarma in vederea protejarii mediului. Prin prezentarea unor imagini care redau influenta negativa a omului asupra mediului, elevii vor intelege ca pamantul trebuie respectat si ocrotit. Elevii afla ca viata oamenilor este strans legata de mediul in care traiesc si ca trebuie sa aiba o atitudine corespunzatoare fataade natura. Oamenii au produs schimbari importante in natura, nu intotdeauna dintre cele mai bune, cum ar fi :
Copiii vor intelege ca dezvoltarea armonioasa (fizica si intelectuala) este posibila numai intr-un mediu sanatos, curat, lipsit de probleme. ![]() ![]() ![]() | ||
![]() OBIECTIVE SPECIFICE![]() | ||
| ||
![]() | ||
MODALITATI DE | ||
Prin tratarea interdisciplinara a problemelor privind protectia mediului, contribuim la formarea unui comportament ecologic fata de mediul inconjurator. La disciplina abilitati practice, lucrarile realizate cu materiale din natura si cu materiale reciclabile pot reprezenta adevarate opere de arta si pot constitui si premizele realizarii educatiei ecologice. Lucrarile din diferite sortimente de hartie, materiale textile sau material plastic sunt foarte indragite de copii si pentru confectionarea lor putem apela la cunostintele din cadrul celorlalte discipline de invatamant (stiinte ale naturii, geografie). Pentru educatia ecologica putem apela la continutul unor texte literare sau texte cu continut stiintific care pot constitui punctul de plecare pentru discutarea unor probleme de mediu. De asemenea, prin analiza gramaticala a unor texte cu continut referitor la natura, se poate face trecerea la o scurta discutie pe teme de protecția naturii. Compunerile libere pe teme legate de natura pot contribui la constientizarea si responsabilizarea elevilor fata de problemele mediului inconjurator. Rebusurile, curiozitatile din lumea plantelor si animalelor, realizarea unor fotografii, colectarea de materiale din natura contribuie la realizarea unor conexiuni intre cunostintele insusite la diferite discipline. Prin analiza textelor anumitor cantece, la orele de muzica, avem posibilitatea realizarii unor conexiuni intre cunostintele insusite la stiinte si continutul cantecului. Unele teme prevazute de programa de istorie ne dau posibilitatea realizarii tangentiale a educatiei ecologice. Elevii afla ca viata oamenilor este strans legata de mediul in care trăiesc si ca trebuie sa aiba o atitudine corespunzatoare fata de natura. Oamenii au produs schimbari importante in natura, nu intotdeauna dintre cele mai bune. Problemele de matematica de aflare a unor suprafete de teren ocupate de diferite culturi sau paduri, de aflare a unor cantitati de diferite materiale din natura pot conduce la convingerea elevilor ca mediul trebuie protejat, ca pot colecta materiale refolosibile in vederea pastrarii resurselor naturale. | ||
![]() JOS | ||
PROGRAMUL | ||
![]() | ||
Activitatile de promovare / mediatizare | ||
celor implicati in activitatile care conduc la protejarea mediului. | ||
Proiectul se realizeaza in
|